20 Dec 2010

Hvit jul


Foto: Linda
Etter at Ikea var hjemme hos meg, ga det mersmak med hvite møbler i stuen. Jeg har valgt meg lenestoler og puff fra serien Arild, som passer fint sammen med pallebordet. Enkelte i huset mener nå at sofaen ikke lenger står i stil og må byttes ut, men jeg er ikke sikker. Den er fra Søren Lund, og kan kanskje fornyes ved å trekkes om. Alt kan ikke byttes ut! Julegavene er pent parkert i Lanvin posen.

After the Ikea styling at my place, I wished for white. Arild fits perfectly. My old sofra from Søren Lund may need a new cover.

3 kommentarer:

Inger said...

Nei, sofaen din trenger ikek trekeks om - synes det er fint med en grå sofa som en motvekt mot de hvite. Den virker solid og henger godt i hop med det mørke teppet som står under som en samlende enhet.

Synes jeg, som er på jakt etter en grå sofa med et stoff jeg kan like...

Linda Maria Szücs said...

Du kan kjøpe denne:)Fantastisk kvalitet, men litt slitt trekk må sies. Det heller mot hvit sofa her, og etter en høst med mye slit og jobbing, blir gjenbrukstanken litt nedproritert, desverre. Men likte holdingen i innlegget inne på din blogg!

Anonymous said...

Hei, for ett supert kult palle bord. Jeg skal til å innrede min første leilighet og lurte på hvilken maling du brukte og hvor mange strøk for å få det til å se slik ut?
Liker bloggen din :)