13 Nov 2010

Prisdryss

Her om dagen var jeg så heldig å få en helt spesiell utmerkelse fra Astrid. Tusen takk, det varmer stort å bli satt pris på! Astrid er jo selv en superflink frilansjournalist, som også har vært til stor inspirasjon for meg. Jeg forplikter meg til å gi denne helt spesielle awarden videre til den som er min nr.1 inspirasjon, og da må det bli til Siw, med bloggen Designshimmer. Jeg oppdaget bloggen hennes for snart 2 år siden, og ble veldig nyskjerrig på hvem som sto bak. Hun har en helt særegen stil, lys og feminin,  med en spesiell, kul vri. Første gang jeg møtte Siw var i høst, to dager før lanseringen av årets Ikea katalog, hjemme hos meg. Siw er også med i Dagbladets kåring av beste interiørblogg. Vel fortjent!






















2 kommentarer:

Design-Shimmer said...

ååååå tusentakk Linda, du er jo bare helt skjønn :)
Du reddet dagen min.
Din blogg er jo en av mine store inspirasjonskilder....
Kan jeg gi den tilbake til deg, eller er det slik at jeg må finne en annen å gi awarden videre til :)
Stor lørdagsklem

Astrid said...

Takk for fine ord, Linda. Og velfortjent tildeling til Siw :-)