11 Aug 2010

Ikea 2011 favoritter

Foto: Linda
Under gårsdagens lansering fikk jeg naturlig nok ikke tatt så mange bilder, kun litt før og etter gjestene kom. Bilder fra selve lanseringen kan dere se hos Astrid, (Takk Astrid, for masse fine bilder!) og på mine bilder på flicr. Det ble ikke endret så mye på innredningen, og stilen ble holdt slik jeg ville hatt det selv. Sofaen Kivik er ny, og den er plassert inn for anledningen. Lampene Brasa, Svarva og den lille bordlampen (noen som vet hva den heter?) er mine klare favoritter, og stablekrakkene Frosta er en evig klassiker. Ikea ønsket å fremheve fargen gul som en trendfarge, en farge vi i bransjen er godt kjent med. Uansett, solsikkene var bugnende og nydelige, og er trygt plassert i en av mine mange krukker, der de lyser opp i hverdagen.

Some pictures from my home before and after the launch. More pictures of the launch at Astrid, (Thanks Astrid, for the lovely pictures!) and on my flickr. The lamps Brasa, Svarva and the small tablelamp  (name?) are my favorites, and the stool Frosta. Ikea also placed the new sofa Kivik in my living room. Ikea wanted to show glimpses of yellow, as a new trend. Some of us is already familiar with the colour. Anyway, the sunflowers was a lovely gift, and brighten up my day.

3 kommentarer:

Astrid said...

Brasa og Svarva lampene har jeg også stor sans for. Og hurra for gult!

Marianne said...

Så gøy med katalog-lansering hjemme hos deg. I Oslo var vi på kolonihage-besøk. Veldig fint, men arrangementet ditt skulle jeg gjerne hatt med meg!

Linda Maria Szücs said...

Vi hadde det gøy, ja! Kolonihagehusene så også koselige ut!