5 May 2010

HM Harajuku

Foto: Linda
Siden jeg går litt på tomgang for tiden, henter jeg likegodt frem noen bilder fra arkivet, Tokyo i januar.
HM flagshipstore ligger i Harajuku, og jeg skal si det var trangt i den butikken! Alle andre enn japanere kan få en lett følelse av klaustrofobi av å bevege seg inn der. Hva de har i det høye glasstårnet aner jeg ikke, det meste av butikken befinner seg i de nederste etasjene og kjelleren. Andre som har vært i Tokyo i det siste: Sartorialisten og Sea of Shoes. Jeg kan også anbefale bloggen Hello Sandwich, for de av dere som vil litt utenom hovedgatene.

Some more pictures from my trip to Tokyo in january.
HM flagshipstore in Harajuku, really narrow and claustrofobic! Other people who visited Tokyo lately: The Sartorialist and Sea of Shoes. For the one of you who likes to go a bit off high street, I recomend  Hello Sandwich.

1 kommentarer:

Ingunn said...

Arkiv er fint når det er så vakkert som dette.