24 Apr 2010

Komfyr kvaler

Foto: pickyliving.se
Komfyren takket for seg midt i påsken, nå starter jakten på en erstatning. Siden vi ikke hadde tenkt å bytte ut hele kjøkkenet enda, ser det ut til at valget blir en frittstående komfyr. Det må bli en i stål, hadde jeg tenkt, uten for mye krimskrams. Hvis jeg skulle byttet hele kjøkkenet, hadde jeg ikke hatt noe imot å ha det sånn som dette. Hva sier dere, frittsående eller innebygget?
Update: Enden på valgets kval er prosjektering av nytt kjøkken. Da blir det nytt, hvitt og effektivt.
Passer meg bedre!


My kitchen stove broke down this easter. Now I`m planning  to get a new one. If had free choice of picking, I wouldent mind somethig like this!

5 kommentarer:

Ingunn said...

Jeg stoler på din vurdering og sier frittstående. :)

Ha en fin helg.

Design-Shimmer said...

frittstående.... :)
Men hvis jeg planlegger helt nytt kjøkken, blir det innebygd ovn, på vegg, og steketopp i natrulig nærhet innenfor trekanten.
Ha en flott søndag

Linda Maria Szücs said...

Det blir nok frittstående hos meg. Men enig med deg om løsningen, Siw, hadde jeg kunnet starte helt med blanke ark!
God søndag til dere!

Inspired-Siri said...

Hei,
Kan jeg spør hvor du har kjøp den benkeplaten! Den var nydelig ;)

Linda Maria Szücs said...

Kjøkkenet er fra Pickyliving, og ikke hos meg desverre! Den benkeplaten i betong skulle jeg gjerne hatt!