5 Feb 2010

Kvarteret

Foto: Linda
Studenthuset Kvarteret i Bergen åpner dørene i dag, etter lang tid med ombygging. Jeg er stolt over å kunne vise en sniktitt inn i interiøret, der jeg har hatt ansvar for utforming av hovedkonsept. Jeg er glad for å se at mange av de opprinnelige idèene er blitt realisert. Ikke minst streetart kunsten av Dolk, som har vært min lille hjertesak helt fra starten i 2006. Takk for at jeg har fått jobbe med dette spennende prosjektet, og gratulerer med nytt hus!

Happy to show you a new project I have worked on. Art by Dolk.

11 kommentarer:

ceciliegrut said...

Fantastisk kunst!


Jeg har en stor drøm om å lære meg kunsten med spraybokser. Har kjøpt litt utstyr men til nå har det lagt i skuffen. Må vente til sommeren så jeg kan stå ute tror jeg. Det blir jo litt griskan jeg tenke meg.

Haley said...

I wish I could read the writing, but I only speak English, French and Italian! Anyhow, your art looks awesome, this kid's eyes are really interesting.

I am giving away a free fine art print on my blog, I'd love if you could notify your readers or stop by to check it out!

http://the-second-look.blogspot.com

design traveller said...

hei, din hjertesak er spendenne!
I wish I could see more of your work.

Uten en tråd said...

Spennende trapperom med en av Norges svært interessante samtidskunstnere.

Inger said...

hyggelig at du skrev inn på bloggen min:) har vært så "av" på blogg siden november så desverre dårlig med updates, men hyggelig at noen følger med:)

og Barcelona ER herlig, hver eneste gang:)

Astrid said...

Oi! Så stas! Grattis med kult prosjekt. Gleder meg til å se.

Brigg said...

fantastisk!! genialt med DOLK kunst her! Ser frem til å se!

Ingvild Telle said...

Jeg gleder meg kjempemasse til å se hvordan Kvarteret har blitt! For mange år siden arbeidet jeg frivillig der, og savner veldig å vandre rundt i studenterhuset! Foreløpig ser det jo rett lovende ut!
:)
Det må forresten ha vært et spennende prosjekt; kvarteret har så mange krikete og krokete rom!

Design-Shimmer said...

Flott trapperom, håper på å se mer av det du har gjort på kvartere, er ikke så ofte på de traktene :) Kult med hvit bakgrunn, forsterker bildet enormt.....

Ingunn said...

Så spennende prosjekt og jobb. Flott bilde.

Ha en fin uke.

ABE said...

Nå savner jeg Bergen. Jeg var frivillig der da bygget ble åpnet og jeg husker de skumle gangene som frimureren hadde bygget opp.
Den nye versjonen av Kvarteret så knallbra ut.