5 May 2009

Happy birthday 13!






Foto: Privat
Etter inspirasjon fra andre blogger, har jeg pyntet til burdasgsfest. Tallet er 13! Gjenbruk er bra. Jeg har funnet fargerike bilder i D2 og Dagbladet Magasinet, sistnevnte har desverre mistet mye av sitt potensiale rent foto-estetisk. Det har ført meg over til D2, der designfaktoren er betydelig høyere. Tipper nok at pynten blir hengende til langt ut på sommeren :)

Inspired by other bloggs, I made this birthday-party decoration out of old newspaper magazines. Guess they will stay on the wall til summer :)

5 kommentarer:

LIVS LYST said...

Så kuule!! Veldig tøft å bruke bilder fra et papirblad. Veldig kuult!

Hilsen L-jo

*SNYdesign said...

Så utrolig fin tanke! Kanskje dette kan være noe for et bryllup jeg skal pynte opp til sommeren?:)

Linda Maria Szücs said...

Aviser med bilag og magasiner kan brukes til så mye! Min favoritt er Natt og Dag. Den er gratis, har godt papir og fine bilder. Ellers er utenlandske aviser med bilag et hett tips. Og rosa aviser. Klipp og lim!

Design-Shimmer said...

Ja dette liker jeg også, har gjort det noen ganger i forbindelse med feiringer, og det blir alltid godt mottatt.....fargerike plastposer er også et tips for utebruk, må tenke praktisk her i Bergen :) Ha en fin dag

Linda Maria Szücs said...

Takk, Siw :)