6 Jan 2009

Lille speil


Foto: Produsenten.

Hvis du vil gjøre noe spennende ut av en vegg, kan du sette sammen en collage av forskjellige speil, som her fra Knack Studios. En slik vegg egner seg best i et rom du ikke tilbringer tid i så lenge av gangen, som i en hall eller på soverommet.
Velg ulike former, men samme materiale på rammene, eller mal alle rammer i samme farge.
Du kan finne speil på Fretex, loppemarkeder og kjedebutikker, det trenger ikke nødvendigvis være antikviteter!
Lykke til!

3 kommentarer:

My home is my Castle said...

Hei og velkommen til oss :)
En spennende blogg her og jeg gleder meg til å følge deg videre :)

Klem,Kari

tusen said...

Fantastiske fine speil. Nettingkurvene, tja. De brøt litt for brutalt inn (i mitt øye)

Linda Maria Szücs said...

My home i my castle: Takk for det!
tusen: Enig, de kurvene kunne jeg også vært foruten. Men speilene liker jeg!