30 Sept 2009

The pallet project





Foto: Linda
Disse stolene fra Studiomama har jeg vist dere før, nå har jeg også sitte i dem. Utrolig komfortabelt å bare lene seg bakover. Med noen ekstra puter i ville det vært perfekt. The pallet project handler om bærekraftighet, og går i korthet ut på å lage sittemøbler av brukte paller. Jeg liker røffheten i uttrykket. Treet er mykt å ta på, plankene er pusset, så de fliser ikke. Bra det og.

The pallet project by Studiomama has even got comfortable chairs made from disused pallets.

1 kommentarer:

Anonymous said...

ååå da bare MÅ jeg få mannen i mitt liv - som til vanlig lager bla paller ( liten familiebedrift i Spania og ikke konstant på "ferie" for å lage paller som uttrykket sier i Norge;-) - til å lage noen slike - terasser har jeg nok av;-)
heldig er du som er i London nå!!